Wednesday, October 16, 2019

站在同事立场

以前+现在的我
 - 假装没事,让时间冲淡一切
但是过去的经验是,这会留下一个pivoting, 除非你未来performs better (i.e., 达到我想要的), 不然这很难能冲淡一起,而且可能会越抹越黑。

但是我希望他
1. 歉意 - Sorry that I could not deliver anything for this time;
2. 说明 - I have already tried my best to get my things done at the time;
3. 达到我想要的 - From now onwards, I hope to get your advice on how to get things done better and how to contribute to our overall results better.

当我是他时,估计会看不清,还不如在我看的清楚时,先记录一下,给自己一个借鉴。

No comments:

Post a Comment